Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Begrijpelijke vraag! Als u al besteld hebt, hartelijk dank! We kunnen ons voorstellen dat u wilt weten wanneer uw bestelling geleverd wordt.

Levertijd indicatie op productpagina

Op de productpagina geven wij u altijd vooraf reeds een indicatie van de levertijd. Enkele voorbeelden hiervan:
  1. Vandaag besteld, morgen in huis
    Onze orders worden normaliter verwerkt tot circa 16:00 uur. Wilt u zeker weten dat uw levering morgen binnen komt, bel ons dan nog even voor de zekerheid van tevoren op.

  1. Vandaag besteld, binnen 3 dagen in huis
    Deze indicatie is uitgedrukt in werkdagen. Hebt u bijvoorbeeld op dinsdag besteld, dan kunt u er vanuit gaan dat uw pakket op vrijdag bij u geleverd zal worden. Hebt u op zaterdag besteld, dan kunt u er vanuit gaan dat uw pakket op woensdag bij u geleverd zal worden.

  1. Vandaag besteld, binnen 10 dagen in huis
    Ook deze indicatie is uitgedrukt in werkdagen. Binnen 2 weken na het plaatsen van uw bestelling kunt u het product in huis verwachten.

  1. Bel 0318-241001 voor de actuele levertijd
    Dit kan meerdere dingen betekenen:
    1. Wellicht is het product voorradig, maar wijkt de configuratie iets af van de standaard configuratie.
    2. Het product is niet voorradig, maar staat in bestelling en wordt snel binnen verwacht.
    3. Het product wordt op maat voor u besteld, waardoor het een langere levertijd heeft.
    4. Wanneer u ons belt, kunnen we u in ieder geval meer informatie geven.

Bestelling volgen

Na het plaatsen van uw bestelling en voldoen van de betaling, ontvangt u van ons een mail met de track- en trace code. Middels deze code kunt u uw pakket volgen. Hebt u deze nog niet ontvangen? Stuur ons dan gerust een mailtje.

Let op: kunt u diverse opties selecteren bij een product, houdt u er dan rekening mee dat deze opties de levertijd kunnen verlengen. Wilt u de levertijd voor uw configuratie van tevoren weten? Neem dan even contact met ons op.


    • Related Articles

    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

      U hebt een product gevonden dat u wilt bestellen. Hoe nu verder? U kunt ervoor kiezen het product te laten bezorgen (bij u thuis of bij een PostNL/DPD servicepunt) Of u kunt het product ook bij ons af komen halen in Ede Betaling en orderverwerking ...
    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Ik wil mijn product retourneren. Hoe werkt dit? Ondanks dat we ons inzetten u van het beste advies te voorzien, kan het onverhoopt voorkomen dat uw product om welke reden dan ook niet bevalt. Uiteraard is dit erg vervelend en graag helpen we u dan ...
    • Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

      Allereerst bedankt voor uw bestelling en voor uw vertrouwen! De factuur van uw bestelling ontvangt u van ons automatisch bij het voldoen van de betaling. Hebt u deze niet in de mail ontvangen? Doe dan het volgende: Controleer of de mail in de spam / ...
    • Hoe stel ik de tijd in van mijn Vermeiren scootmobiel?

      Hoe stel ik de tijd in van mijn Vermeiren scootmobiel? Het kan zijn dat u deze opnieuw moet instellen bij de verandering van de zomer- of wintertijd. Tevens is de instelling van de tijd gelinkt aan het batterijsysteem, bij het verwisselen of ...
    • Hoe stel ik de remmen van mijn rollator af?

      Rollator remmen afstellen. Het lijkt misschien moeilijk, maar is vaak erg eenvoudig zelf te doen. Het afstellen van rollator remmen kan per rollator iets verschillen, maar het principe is hetzelfde. Een duidelijk geïllustreerd voorbeeld van ...