Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ik wil mijn product retourneren. Hoe werkt dit?

Ondanks dat we ons inzetten u van het beste advies te voorzien, kan het onverhoopt voorkomen dat uw product om welke reden dan ook niet bevalt. Uiteraard is dit erg vervelend en graag helpen we u dan ook de weg terug te vinden. Hebt u een product ontvangen dat niet aan de verwachtingen voldoet of dat u om welke reden dan ook wilt retourneren? Dan verloopt het retourneringsproces als volgt:
  1. U laat ons weten dat u uw product wenst te retourneren. Dit kan middels dit formulier.
  2. U stuurt het product naar ons retour.
  3. Binnen 14 dagen nadat wij het product binnen hebben, ontvangt u het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug. Het enige dat u betaalt zijn de verzendkosten voor de retourzending.
Voor producten die speciaal voor u besteld zijn, gelden afwijkende retourvoorwaarden. De retourprocedure verloopt in een dergelijk geval te allen tijde met inachtneming van onze algemene voorwaarden. Hebt u hierover vragen? Aarzel ook dan niet contact met ons op te nemen.

14 dagen niet goed geld terug

Bij online aankopen krijgt u van ons 14 dagen de tijd om te bepalen of uw product bevalt. Bevalt uw product binnen deze tijd niet? Dan kunt u deze retourneren, mits er geen gebruikssporen zichtbaar zijn en het product in nieuwstaat weer te verkopen is. Wilt u een product ruilen? Geeft u dit dan a.u.b. aan op het retourformulier. Indien uw retournering voldoet aan de voorwaarden, krijgt u binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort op het door u opgegeven bankrekeningnummer. U betaald alleen de verzendkosten voor retourzending.

Uitzonderingen op de retourneringsregel

  1. Hygiëneproducten
    Voor hygiëneproducten geldt een afwijkende regel, deze mogen niet geretourneerd worden. Wilt u een hygiëneproduct toch retourneren of vraagt u zich af of een hygiëneproduct onder deze regeling valt, neem dan gerust contact op.

  1. Onderdelen
    Overweegt u een onderdeel te bestellen voor een product (bijvoorbeeld een onderdeel van rollator of scootmobiel), maar weet u niet zeker of het het juiste onderdeel is? Neem dan te allen tijde vooraf contact met ons op. We helpen u dan om te bepalen of het onderdeel het juiste is. Hiermee voorkomt u discussie wanneer het onderdeel niet zou passen of wanneer het onderdeel niet het juiste blijkt te zijn.
LET OP: hebben wij niet voor u gecontroleerd of het onderdeel het juiste is en is hiermee de diagnose van het probleem door u als consument verkeerd gesteld, dan vervalt het recht op herroeping/retournering. Verkeerd bestelde onderdelen kunnen hiermee niet retour. Wilt u een onderdeel toch retourneren? Neem dan contact met ons op, we bespreken dan met u wat mogelijk is.

  1. Maatproducten
    Is een product speciaal voor u besteld of betreft het een maatproduct? Het product kan dan ook niet retour. Twijfelt u of uw product onder deze regeling valt? Neem dan contact met ons op. We bespreken dan de mogelijkheden met u. In een aantal van deze gevallen bieden we namelijk de mogelijkheid het product dan wel eerst uit te proberen of het product middels een demonstratie/passing (aan huis) te ervaren. Wilt u hiervoor een afspraak maken? Bel of mail ons gerust of vul het contactformulier op de website in.

    • Related Articles

    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

      U hebt een product gevonden dat u wilt bestellen. Hoe nu verder? U kunt ervoor kiezen het product te laten bezorgen (bij u thuis of bij een PostNL/DPD servicepunt) Of u kunt het product ook bij ons af komen halen in Ede Betaling en orderverwerking ...
    • Welk bereik kan ik halen met mijn scootmobiel accu's?

      Het blijft een altijd terugkerende vraag: wat is het bereik van mijn scootmobiel met deze accu's. Omdat we deze vraag heel vaak terug zien komen, hebben we een simpele berekening waarmee je een realistische gemiddelde indicatie krijgt van het aantal ...
    • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Begrijpelijke vraag! Als u al besteld hebt, hartelijk dank! We kunnen ons voorstellen dat u wilt weten wanneer uw bestelling geleverd wordt. Levertijd indicatie op productpagina Op de productpagina geven wij u altijd vooraf reeds een indicatie van de ...
    • Hoe stel ik de tijd in van mijn Vermeiren scootmobiel?

      Hoe stel ik de tijd in van mijn Vermeiren scootmobiel? Het kan zijn dat u deze opnieuw moet instellen bij de verandering van de zomer- of wintertijd. Tevens is de instelling van de tijd gelinkt aan het batterijsysteem, bij het verwisselen of ...
    • Mijn scootmobiel doet het niet! Wat kan ik zelf doen.

      Help! Mijn scootmobiel werkt ineens niet meer! Geen paniek. Vaak is het verhelpen van een probleem of storing eenvoudig te verhelpen door een kleine handeling uit te voeren. Hieronder een aantal oorzaken die vaak voorkomen: De scootmobiel staat in de ...